روند موشن گرافیک در سال 2016عملکرد بعدی موشن گرافیک در سال 2016 چه میتواند باشد؟به روشنی میتوان الگوی رو به رشد را در موشن گرافیک دید.اجازه دهید نگاهی به این روند در سال 2016 بیاندازیم.در این مقاله به چند مورد در خصوص تغییرات جدید در تیزرهای تبلیغاتی موشن گرافیک خواهیم پرداخت. که اولین آن حرکت های یکپارچه است.

حرکت های یکپارچه در موشن گرافیک:

یکی از جالب ترین تغییرات حرکت های یکپارچه در موشن گرافیک ها و حرکت های گرافیکی بدون وقفه میباشد.این روش شاید جدید نباشد اما در طول سالهای گذشته بسیار محبوب بوده است.به طور کلی یک انتقال بدون وقفه فاصله بین دو صفحه را از میبرد و کاهش میدهد.به جای یک ویرایش فیزیکی، طراحان و سازندگان موشن گرافیک حرکت های سفارشی را برای پروژه ها متناسب با کل پروژه و احساسی که قرار است فیلم انتقال دهد، میسازند.بسیاری از مردم حرکت و انتقال بدون وقفه و فاصله را دوست ندارند.زیرا آنها میتوانند پروژه های پیچیده را انجام دهند.اما نمیتوان منکر زیبایی پروژه های بدون فاصله شد.

مستند متحرک:

در طول چند سال گذشته موشن گرافیک های ساخته شده همچون تصاویر دو بعدی که بر روی تخت سیاه کشیده میشدند، طراحی و ساخته میشد.به تازگی با یک تجدید نظر، صحبت و کلام به موشن گرافیک ها اضافه شده است.یکی از محبوب ترین آنها مزاکرات TED است.اما امروزه بیشتر طراحان به استفاده از این رسانه قدرتمند پرداختند.ساخت مستند های متحرک احتیاج به صرف زمان و مهارت بالایی دارد.اما زمانی که به خوبی ساخته و تهیه شود تا مدتها میتواند تاثیرگذار باشد.

استفاده از تایپوگرافی:

شاید در حقیقت استفاده از تایپوگرافی در تهیه و ساخت موشن گرافیک که باید از تصاویر دو بعدی ساخته شود کار درستی نباشد.اما طراحان در بیشتر موارد تحت فشار برای استفاده از تایپوگرافی در برخی از فریم ها و نه در فریم های کلیدی، قرارگرفتند.در سال 2016 رشد استفاده از تصاویر به همراه نوشته ها به وضوح قابل مشاهده بود.موشن گرافیک ایجاد شده برای بازی CALL OF DUTY نمونه ایی از این نوع است.